Gå til hovedinnhold

Og vips da var det jul - eller??

Siden blomstergiganten Plantasjen hvert bidige år starter juleutstillingen i...slutten av august eller deromkring ?  så har jeg liksom blitt vant til det. Hos dem. Et par nisser oppi kaktusene er greit nok for meg. Jeg tilbringer likevel svært lite tid i blomstenes rike. Men helt ærlig, så er jeg ikke LITT klar for verken juleservise eller julestemning nå i midten av september. Green Gate derimot synes visst det er på høy tid å presentere ordentlig julete bilder er hva jeg fant hos dem:

Dette kan da passere som litt høststemning. Koppene har jeg forresten fått i gave fra
gjengen på jobben. Bruker dem hver dag... 


Men akk, hva er dette da? Granbar på veggene og julete farger. Nja...
 Fint men liksom helt feil for meg  nå i september..!?








Det er rett og slett for tidlig for fru Muffins å tenke på jul. Orker ikke og vil ikke heller.

Det jeg egentlig skulle lete etter var et nytt navneskilt til huset. Her er det ingen over og ingen ved siden. Det må bli ett fra danske Ramsign. Lighthouse serien. De er bare superlekre. Nytt skilt til huset er herved bestillt !



Ja , takk :)


Ja, takk, begge deler :)





Kommentarer

  1. Den blå koppen var nyydelig! Ingen sjans for at du vet hvor den er kjøpt eller hvilket merke?

    SvarSlett
  2. Koppene jeg fikk er antakelig kjøpt på Holmehuset i Christian Michelsensgate, Bergen. Ellers finner du jo Green Gate hos f.eks boligfryd sin nettbutikk. http://www.boligfryd.no/kategori.php?kategori=45
    Ser de har fått inn mye av høstens nyheter der også :)

    SvarSlett
  3. Enig med deg fru muffins! Det er altfor tidlig med julehalloyen, og det irriterer meg faktisk at plantasjen starter allerede nå...
    Den nye blå serien til Green gate er sååå fin, men jeg kan ikke starte å samle på den også!! Har både prikker og blomster i rødt og grått fra før, det får holde for en stund hi hi.
    Ja, Salt var en god spenningsfilm og Angelina leverer varen! Vi så Kongen av Bastøy i går kveld, FOR en sterk film!!!
    Ha en god valgsøndag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Noget tidlig ja, mildt sagt! Jeg synes det er pyton. Jeg driver stadig vekk ute i hagen, sniffer roser og daller, og så julenisser oppe i det. HELT feil.
    Green gates nye service er pent, penere enn det blå synes jeg. Men jeg er nok ikke helt der enda nei.

    SvarSlett
  5. Oi, ja det var tidlig. :) Må jo få sjansen til å nyte høsten først!

    GG har mye fint, men her er ingenting i mitt hus. Synes dog den nye serien i blått er vakker.

    Ønsker deg en glad høstdag!



    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. hei :) tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg, det varmer i hjertet. Skal se litt mer her inne hos deg jeg :))))) ha en fin høstdag,helt enig med deg angående jul i september. Det er for tidlig. Nå skal vi nyte høst nå:) så kommer jul:) høstklem Lillan

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Liftgardiner i ull på ønskelisten

Morfar har vært på hytten og tatt mål. Liftgardiner i ekte ullstoff a la Helene Hennie er definitivt på ønskelisten nå. Inspirasjonen kom på Interiør og boligmessen i Grieghallen noen uker tilbake. Så nå er det neste steget å ta kontakt med forhandler og høre om pris på herligheten. Stoffene som Herr og Fru Muffins falt for var i blåtoner og kommer fra Green Apple som også har noen eksempler på nettsiden sin: Liftgardin i ullstoff med skinn detalj... Fine rutemønstrete puter og pledd.. Egentlig likte jeg aller best dette stoffet, gardiner vist på bloggen til butikken Skyttelen i Elverum.,  men regner med at det er litt og hvert å velge mellom også i butikken her på vestlandet.  Bilde lånt fra http://skyttelen.blogspot.com/2009/11/gardiner.html Vinter og høstsesongen er under oppseiling og det er flere ting fru Muffins ønsker seg til residensen på fjellet....for eksempel lampen Wallacestone fra Living hadde gjort seg over spisebordet. Den koster i overkant av 3000,

Litt nytt

På lørdag hadde mannen min bursdag og vi hadde noen timer fri for litt interiør shopping. Skjenken bak sofaen og de to lampene fikk bli med hjem. Skjenken er samme merke og modell som den som står i yttergangen . Nokså fornøyd med resultatet vi ☺ Lamper fra JC interiør.

Drømmen ble virkelighet

Omsider ble drømmen om et nytt kjøkken virkelighet.  ☺☺☺ Vi er nesten i mål med prosjektet men en feil ved benkeplaten som er laget av Silestone har gjort at vi måtte re bestille denne. Ventetiden er mange uker. Det gjør at vi heller ikke får satt på endestykket av benkeplaten. Men vi begynner å få et inntrykk av hvordan ferdig løsning blir.  Snøhvit benkeplate i Silestone. Gardinene er fra Ralph Lauren og kjøpt på Finn.no Selv om det ferdige resultatet ikke er på plass enda er det deilig å slippe å leve på en byggeplass. Kan poste noen bilder fra perioden helt uten kjøkken en annen dag.