Gå til hovedinnhold

Takk :)



bilde GANT


Det er ikke mange dagene siden fru Muffins lurte på hva en award er for noe i Bloggeverdenen. Men nå har jeg altså mottatt en fra Gry med bloggen Den lille dagbok. Takk, Gry, det var veldig kjekt :)




Fru Muffins tar utfordringen og forsøker å finne svar på spørsmålene som skal besvares; 


Hva var det siste du så på TV ?
Værmeldingen på tv2

Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og les hva det står på 4.linja.
"med små elektriske lys og rød- og hvitrutede sløyfer. I toppen"

Bortsett fra datamaskinen , hva hører du akkurat nå ?
Min lille datter som sitter på gulvet og knasker chips og lurer på hvor lenge det er til bursdagen sin i april :)

Når var du sist ute og hva gjorde du da ?
Hentet min datter etter å ha fått deilig middag servert hos mor & far 

Hva har du på deg akkurat nå ?
yogabukse og ditto topp

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet ?
Ja! Spania here I come. Men innser at da måtte jeg lært litt mer spansk først....

Hva heter den siste filmen du så ?
"Notting Hill" med Julia Roberts og Hugh Grant

Awarden skal jeg nå sende videre til 7 damer som har blogger som jeg av ulike grunner liker godt (Og håper jo liksom samtidig at dere ikke har fått Awarden fra før.)  Det er uansett fortsatt helt frivillig å ta i mot utfordringen :)
Jeg gir Awarden til Made in heaven, Hverdagslivet, Cosmos, Bondekåno , Villa tverrteigen og Nannis verden




Kommentarer

  1. Hei på deg:)
    Gratulerer med velfortjent Award!! Du skriver rivende godt og jeg smiler alltid når jeg er inne hos deg, "you make my day" som det så fint heter:-))
    På toppen av alt gir du den videre til meg, jeg er beæret og stolt, tuuusen takk! Og klart jeg tar utfordringen:)
    Ha en finfin kveld!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Hei på deg snupp...
    Tusen takk for awarden:)
    Jeg fikk den for noen dager siden av ei anna bloggvenninne så jeg tok den da:)))

    Koselig at du ville gi den til meg da...
    Snill du er:)))

    Håper du får en nydelig helg!
    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt!
    Gratulerer til deg!

    Og takk, du har gitt meg min første award :) :)
    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei! Takk for hyggelig kommentar og tuuuusen takk for award!! Hyggelig at du ville gi den videre til meg:)
    Ha en fin helg...

    SvarSlett
  5. Så koselig med Award fra deg, men har tidlig bestemt meg for å ikke legge de ut på mi side.. håper det er ok, men altså veldig koselig at du tenkte på meg

    herlig bilde fra Gant du viser.. liker så godt de stjerne putene
    God helg videre til deg
    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Hei og takk for utfordringen :)
    Akkurat denne har jeg ikke, fått fra før, jeg skal nok kreere noen svar i morgo den dag :)
    God kveld til deg og dine!
    Vi snakkes,
    Nanniklem med et lite glass hvitt :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Liftgardiner i ull på ønskelisten

Morfar har vært på hytten og tatt mål. Liftgardiner i ekte ullstoff a la Helene Hennie er definitivt på ønskelisten nå. Inspirasjonen kom på Interiør og boligmessen i Grieghallen noen uker tilbake. Så nå er det neste steget å ta kontakt med forhandler og høre om pris på herligheten. Stoffene som Herr og Fru Muffins falt for var i blåtoner og kommer fra Green Apple som også har noen eksempler på nettsiden sin: Liftgardin i ullstoff med skinn detalj... Fine rutemønstrete puter og pledd.. Egentlig likte jeg aller best dette stoffet, gardiner vist på bloggen til butikken Skyttelen i Elverum.,  men regner med at det er litt og hvert å velge mellom også i butikken her på vestlandet.  Bilde lånt fra http://skyttelen.blogspot.com/2009/11/gardiner.html Vinter og høstsesongen er under oppseiling og det er flere ting fru Muffins ønsker seg til residensen på fjellet....for eksempel lampen Wallacestone fra Living hadde gjort seg over spisebordet. Den koster i overkant av 3000,

Litt nytt

På lørdag hadde mannen min bursdag og vi hadde noen timer fri for litt interiør shopping. Skjenken bak sofaen og de to lampene fikk bli med hjem. Skjenken er samme merke og modell som den som står i yttergangen . Nokså fornøyd med resultatet vi ☺ Lamper fra JC interiør.

Drømmen ble virkelighet

Omsider ble drømmen om et nytt kjøkken virkelighet.  ☺☺☺ Vi er nesten i mål med prosjektet men en feil ved benkeplaten som er laget av Silestone har gjort at vi måtte re bestille denne. Ventetiden er mange uker. Det gjør at vi heller ikke får satt på endestykket av benkeplaten. Men vi begynner å få et inntrykk av hvordan ferdig løsning blir.  Snøhvit benkeplate i Silestone. Gardinene er fra Ralph Lauren og kjøpt på Finn.no Selv om det ferdige resultatet ikke er på plass enda er det deilig å slippe å leve på en byggeplass. Kan poste noen bilder fra perioden helt uten kjøkken en annen dag.