Gå til hovedinnhold

Interiørshopping hos Retrieverklubben

I dag har familien muffins tilbragt den første sol-dagen på lenge innendørs på hundeutstilling. At det går an å komme hjem fra hundeutstilling med nytt interiør til huset visste dere kanskje ikke. Nå skal ikke Retrieverklubben beskyldes for å være spesielt opptatt av farger og stil på det som ble solgt på stands i dag. Fru Muffins fikk kranglet seg til å kjøpe et brunt soveteppe til pelsdyret hjemme istedet for det grå som mest av alt lignet på pelsen til en  gammel kongepuddel...Til slutt ga muffinsmannen etter.  Vel, vakkert er det kanskje ikke det brune heller....? Vofsen virket nå rimelig fornøyd.


Vofsens nyinnkjøpte teppe... (bildet er av mobiltelefonkamerakvalitet)




Fru Muffins på sin side er hakket mer fornøyd med gårsdagens shoppingrunde. Jeg var på jakt etter noe nytt og pent fra Chill Norway eller kanskje noe fra Odd Molly som har mange skjønne kreasjoner. Problemet er bare at når jeg prøvde  dem følte jeg at jeg hadde på meg noe i retning av et fjelltelt. Og dette var 3. gangen jeg forsøkte klær i denne stilen. Må bare innse det, Odd Molly blir til Odd fru Muffins når det kommer innpå meg. (Har som damen på Ilse Jacobsen sa antakelig noe med vanen å gjøre, men greier bare ikke bli fortrolig med noe som "ruver" rundt livet og nedover....)
Så endte opp med å kjøpe en lommebok fra TIGER og et armbånd (som jeg ikke vet hvem som har laget, likte det ihvertfall...)










Det nærmer seg vår og jeg gleder meg til å vise frem litt oppussing fra hytte og hus etterhvert som det blir vær for litt jobbing og maling. 

Riktig god helg :)







Kommentarer

  1. :-) Vofsen ser jammen ut til å storkose seg med sitt nye teppe :-)Herlig!

    Så tøft armbånd du kjøpte deg i går! Me like :-)
    Fortsatt god helg!
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Tenker "pelsen" ble glad for nytt teppe, synd du ikke fant deg noe selv. Men lommebok og ermbånd var jo lekkert:))

    SvarSlett
  3. Deilig for vofsen med nytt teppe. Jeg likte også armbåndet ditt:)

    God lørdagskveld!

    SvarSlett
  4. Nå har jeg lest litt innlegg her hos deg og du skriver veldig bra.

    Jeg er nok en slik overfladisk blogger, for jeg legger kun igjen en kommentar om at ting er fint, men da mener jeg det, hvis ikke.. blir det ingen kommentar! for meg er blogging "kos", istedefor å se tv leser jeg blogger. Jeg har ikke fått mye negativt hos meg, nå er jeg jo heller ingen stor blogger.

    men jeg valgte å slette denne anonyme kommentaren for jeg synes ikke kritikken var konstruktiv... at jeg har en kjedelig blogg med stygge bilder har ingenting med stilen min å gjøre... at jeg måtte kjøpe meg nytt kamera for det jeg hadde tok dårligere bilder osv...

    nei blogging for meg er posetivt men det er lov å legge igjen ærlige meninger.. for noe jeg synes er fint trenger ikke du å like osv.. godt er det!

    Det er mye jeg kunne tenkt meg og blogge om, men velger ikke å gjøre det.. jeg fortsetter i den kjedelige tralten! *S*

    det er så kjipt med alle disse "reglene" som har kommet i bloggeverden... enten må du blogge det eller det eller det, for ellers har du en dårlig blogg.. Hvem setter standard?

    God lørdagskveld på deg og dine!!

    SvarSlett
  5. En kjempe fin blogg du har! Ta gjerne en titt innom min blogg også, www.noegodtpabordet,blogspot.com
    Legger meg til som følger:)
    Hilsen Julie!

    SvarSlett
  6. Tenker "pelsdyret" liker det nye teppe:-)

    Lekkre ting du fant til deg selv og da. Likte godt armbånde og lommeboken:-)

    Klem fra Gry:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Liftgardiner i ull på ønskelisten

Morfar har vært på hytten og tatt mål. Liftgardiner i ekte ullstoff a la Helene Hennie er definitivt på ønskelisten nå. Inspirasjonen kom på Interiør og boligmessen i Grieghallen noen uker tilbake. Så nå er det neste steget å ta kontakt med forhandler og høre om pris på herligheten. Stoffene som Herr og Fru Muffins falt for var i blåtoner og kommer fra Green Apple som også har noen eksempler på nettsiden sin: Liftgardin i ullstoff med skinn detalj... Fine rutemønstrete puter og pledd.. Egentlig likte jeg aller best dette stoffet, gardiner vist på bloggen til butikken Skyttelen i Elverum.,  men regner med at det er litt og hvert å velge mellom også i butikken her på vestlandet.  Bilde lånt fra http://skyttelen.blogspot.com/2009/11/gardiner.html Vinter og høstsesongen er under oppseiling og det er flere ting fru Muffins ønsker seg til residensen på fjellet....for eksempel lampen Wallacestone fra Living hadde gjort seg over spisebordet. Den koster i overkant av 3000,

Litt nytt

På lørdag hadde mannen min bursdag og vi hadde noen timer fri for litt interiør shopping. Skjenken bak sofaen og de to lampene fikk bli med hjem. Skjenken er samme merke og modell som den som står i yttergangen . Nokså fornøyd med resultatet vi ☺ Lamper fra JC interiør.

Drømmen ble virkelighet

Omsider ble drømmen om et nytt kjøkken virkelighet.  ☺☺☺ Vi er nesten i mål med prosjektet men en feil ved benkeplaten som er laget av Silestone har gjort at vi måtte re bestille denne. Ventetiden er mange uker. Det gjør at vi heller ikke får satt på endestykket av benkeplaten. Men vi begynner å få et inntrykk av hvordan ferdig løsning blir.  Snøhvit benkeplate i Silestone. Gardinene er fra Ralph Lauren og kjøpt på Finn.no Selv om det ferdige resultatet ikke er på plass enda er det deilig å slippe å leve på en byggeplass. Kan poste noen bilder fra perioden helt uten kjøkken en annen dag.